Online marketingOptimalizace - SEO

Elite Marketing

Publikováno 11.11.2013 v 21:10 v kategorii Novinky, přečteno: 60x

455 X 298 - 123.1KB

Naučte se krok za krokem jednoduchý postup,který používají ti nejúspěšnější na netu. Dozvíte se i jednu základní věc, bez které nemáte šanci uspět.

Proč lidé jako David Kirš, nebo Jiří Vokáč Čmolík dokáží vydělávat více než 10 milionů korun za jediný týden prodeje v jejich online kampani a přitom ostatní pouze živoří. je mi jasné, jakou vlnu emocí vzdouvají na internetu tyto dvě jména. Někdo jim závidí a nadává na ně, někdo je obviňuje, že jen manipulují s lidmi http://owww.cz/tag/milionove-imperium/. Co, však nemůže nikdo popírat, tak jsou to právě profesionálně propracované a fungující kampaně. Patrně si hodně z Vás řekne, co Vám tady asi budu slibovat. Zase další chlápek, jenž mi naslibuje miliony bez práce, dá mně falešnou naději a pak mi zkusí nabídnout nějaký nesmyslný produkt. Nebudu nic slibovat, chci jen prozradit postup, kteří právě ti úspěšní používají. Tato strategie Davidu Kiršovi v březnu vydělala 5.3mil. Kč Pavel Hrdlička a spadá mezi ten nejúspěšnějších infopodnikatelů u nás. Všimněte si, že jsem neřekl, že patří mezi 10 nejlepších. Bude vlastně velký rozdíl mezi tím býti dobrý a mít výsledky. Věřím, že u nás najdete velké množství mnohem chytřejších a daleko šikovnějších lidí než jsem já, ovšem většina z nich se nedostala k tomu, aby překonala svou zónu pohodlí a šla do akce. Já jsem také musel bojovat sám se sebou, ale povedlo se mi to. Mé poslední dvě kampaně na vzdělávací program FaceMark Academy a FaceMark Online Club vygenerovaly za dva týdny prodeje více než 1.800.000 Kč a jsem opravdu nadšený z pozitivních reakcí účastníků. Ostatně podrobnosti, jak se mi to podařilo, vám řeknu již brzy v dalším videu.

Co je infopodnikání?

Infopodnikatel, někdy rovněž nazývaný plážový podnikatel, je ten, kdo pro své podnikání využívá chytré nástroje, technologie (nejčastěji on-line), jenž mu podnikání automatizují do maximální míry. Infopodnikání je založeno na prodeji kvalitních informací, know-how a zkušeností (info-produktu). Infopodnikatel svým vystupování potvrzuje status experta ve svém oboru a taktéž si buduje důvěru. Mezi nejznámější předností plážového podnikání je, díky on-line technologiím, příležitost pracovat kde chcete, kdy chcete a jak chcete.